Główna Sibuners Trójkąt Layout
wtorek, 18 grudnia 2012



Hej.:*
Razem z Zuźką postanowiliśmy wprowadzić trochę systematyczności na blogu, będziemy się starać aby notki pojawiały się codziennie .  hah nawet już mamy grafik :D
Taa robimy "dżamprezę" 24 grudnia .;d
Pewnie zauważyliście, że w świecie HoA nic się nie dzieje. NIE wpłyneły żadne sensowne zdjęcia .. 

Więc postanowiłam coś sama zrobić. Nie wiedziałam jak to nazwać..
A więc zobaczcie.:





















Znalazłam kilka  zdjęć.:




                                                   Szczerze te jej oczy mnie wystraszyły ..



                                                            Jakie ona ma oczy .>3


I chyba zgodzicie się, że to był najlepszy skład.? :






_________________________________

Okej mam wyniki na "Fana HoA roku 2012"

Jedno mogę powiedzieć .: strasznie mnie zawiedliście z tymi scenariuszami, nie patrząc na to że niektórzy nawet nie spróbowali napisać (a dała za dużo czasu) W KAŻDYM już w pierwszym scenariuszu Joy i Fabian byli razem. Dlatego postanowiłam najwięcej upunktować jeden scenariusz gdzie Jobian nie powstało.

A więc wygrywa, przewagą od drugiej osoby 1,5 pnk .: Weroniczka D .!

Gratuluję, wykazzałaś się naprawdę sporą wiedzą oraz talentem do pisania.! :)

Dziękuję, również wszystkim co wzieli udział.:*

Nataliaa.

Gratuluję.!


1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Super notka :3 Ja nie napisałam scenariusza, nie mialam kiedy ;( Nie miałam nawet weny mimo że kiedyś pisałam scenariusze ale teraz nie potrafiłam :P
Pozdrawiam ;**

SIBUNERS

Layout by
Tyler