Główna Sibuners Trójkąt Layout
niedziela, 9 czerwca 2013
Dobry ^ ^ Dzisiaj mam dla was parę materiałów dotyczących anubisowego filmu, czyli The Touchstone of Ra.




Jest jeszcze jeden filmik, tym razem ze zdjęciami. Niestety nie mogę wstawić miniaturki, dlatego proszę kliknąć TU.

Mabian everywhere. Mara nigdy nie była specjalnie wmieszana w sprawy Sibuny, a tu proszę. Kroi się na jedną z głównych bohaterek filmu. Mabian jest wszędzie...  Z Jaffray też chcą zrobić Ninę? Obiecałam sobie nie wyżywać się w notkach, więc policzę do 10 by poskromić niebezpieczną rządzę mocy.

....

Już. W związku z tym, że 3 sezon wzięłam za największą katastrofę anubisową, poszperałam trochę na wiki i wreszcie znalazłam to co chciałam. Otóż: cały sezon 1 i 2 napisała Diane Whitley (niektóre odcinki tworzyła wraz Bede Blake i paroma innymi). 
Natomiast w serii 3, ona i Bede byli scenarzystami zaledwie paru odcinków. Resztą ekipy to sami nowi. Jakiś amator wymyślił se Jeroya i tak zostało. Nie wspominając już o innych CUDAŚNYCH parach.

DIANE WRÓÓÓÓĆ! NAPRAWMY BŁĘDY!

Po co tworzono Amfie, Fabinę i Jarę, skoro i tak wszystko popsuli? Trzeba było oszczędzić łez. I głupich, głupich nadziei...

Jedynie Peddie, jakimś cudem Bożym, przetrwało. Mhmm, resztka Peddie, gdyż Eddie powoli zamienia się w ojca, a Patt ma looczki. Jade niech sobie nosi, ładnie jej, ale wątpię czy jakaś buntowniczka korzystała z lokówki.

Oglądając pierwsze dwa sezonu, w życiu bym nie pomyślała, że powstanie takie coś jak Walfie, Jeroy czy Mabian.

Chyba umieram... Ponownie.

Wracając do filmu: ciekawi mnie postać Sophie (i jej zmutowany głos O_O). Czyżby była jednych z czarnym charakterów? A może to demoooon!

A anubisie będą nowicjusze. Nigdy się z tym nie pogodzę.

Jestem rozczarowana zakończeniem, gdyż nadal nie do końca pogodziłam się z pojawieniem Willow i K.T. Toleruję, tyle powiem. Koniec powinien zawierać Fabiną, Peddie, Jarę i Amfie...

Dla przypomnienia! Wczoraj spędziłam noc na oglądaniu pierwszego sezonu. Chciało mi się ryczeć, ale pomińmy:

... Nabrałam ostatecznej pewności, iż prawdziwe HoA zginęło.

No. Żeby nie było tak pusto: na tumblr wygrzebałam parę ikon z TdA. Są świetne na profilówkę, także jak komuś się podoba, proszę brać ^ ^






  

  

  

  

  

  

obraz  obraz

image  image

image  image

To tyle ^ ^ Jeśli macie jakieś przydatne informacje o nowym filmie HoA, proszę pisać. Pomóżmy zrozpaczonej redaktorce.

Goodbye Sibuners <3

Sapphire.








12 komentarzy:

natalia pisze...

podobno Fabian i Mara mają się pocalowac... ;(

Sapphire pisze...

Umarłam.

natalia pisze...

ja umarłam już wczesniej. aż tak bardzo mmie to zasmuciło że...nie mam zamiaru tego filmu ogladac. Nic...

MClarke ♥ pisze...

Pochowajcie mnie obok Sapphire.

MClarke ♥ pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anonimowy pisze...

Ikonki są świetne :) Też mnie zastanawia postać Cassie, no ale zobaczymy :) Nie chcę Jeroy!! Lubię ich, ale osobno, zdecydowanie. Pozdrawiam ileancaribatasie.blogspot.com

Anonimowy pisze...

Tak,Mara i Fabian całują się na studniówce. Nie polecam,odruch wymiotny gwarantowany zapewnie :)

Anonimowy pisze...

http://the-house-of-anubis.wikia.com/wiki/The_Touchstone_of_Ra_/_Gallery?file=Imageu.jpg
Ten wzrok <3

Anonimowy pisze...

Podobno film pojawi się już dzisiaj na hiszpańskim Nicku :)

Anonimowy pisze...

Przepraszam: Portugalskim :)

Mróz pisze...

Śmiać się czy płakać?
Powiedzcie, że to zły sen, że będzie zaisty, 4 sezon HoA z Sibuną z 1 sezonu + może jeszcze Osirion Eddie.
Fabina,Amfie,Peddie i Marome.. ;C

Dlaczego zniszczyli coś tak fantastycznego...

Anonimowy pisze...

SPOIER SPOIER

Przykro mi,ale wasze nadzieję są zbędne. Oglądalam Hiszpańskiego Nicka no i cóż...sweet pocalunek Mary i Fabiana na końcu. Boże,ryczę :(
Aha i tak na dodatek- Osirion Eddie nie jest już jakby osirionem ;)

SIBUNERS

Layout by
Tyler