Główna Sibuners Trójkąt Layout
piątek, 14 grudnia 2012




                                                                       Hej.!
Jak widzicie bardzo "ciekawy" temat, a to dlatego, że jestem bardzo podekscytowana. Znalazłam kilka zdjęć z nowego sezonu.:)

Zobaczcie.:








Teraz takie profilówki.:















Nie podoba mi się to, zobaczcie .:





A na dodatek, nie ma profilówki Amber.!! Jestem mega wściekła.!
Znalazłam coś ciekawego.:

Bo ja naprawdę tęsknie za nimi ...

Na koniec mam pytanko. Jak myślicie jaki sezon najlepszy.?

Nataliaa.










5 komentarzy:

Olivia pisze...

Pierwszy sezon był najlepszy <3

Unknown pisze...

Mi też nie podoba się to zdjęcie KT i Eddie'go...Jeśli będą razem w 3 sezonie to składam skargę do nicka...Tak być nie może.Ma być Peddie,a nie nie wiadomo co...

Unknown pisze...

Zgadzam się z wyraźnie inną. Ma być Peddie i koniec. Jak nie będzie to jade protestowac do scenarzystów w Ameryce :D

Anonimowy pisze...

Super notka ;3 Nw ktory lepszy, nie mogę nic powiedzień o 3 sez, ponieważ nie oglądałam ;)
Joy :*

Anonimowy pisze...

druugi!

SIBUNERS

Layout by
Tyler