Główna Sibuners Trójkąt Layout
czwartek, 13 grudnia 2012

                                                                 Cześć.


Jak zwykle piszę przed szkołą. Mam trochę utrudniony dostęp bo skonfiskowała mi laptopa , ale na szczęście jestem sprytniejsza od niej i znalazłam.^^

Jak się uzależniłam się od piosenki Eweliny Liskowskiej - W stronę Słońca , jest piękna a w zasadzie to refren. Posłuchajcie sobie.:




Mam kilka zdjęć.:









Wow.! Tesie ma zdjęcie z Carly . szczerze znam ją tylko z jednej piosenki .: Call me meybe (czy coś takiego.;d )


To chyba tyle co do zdjęć.

Nataliaa.

3 komentarze:

Olivia pisze...

Ładne zdjęcia ;)

Kaja ♥ pisze...

Ja myślałam, że masz na myśli iCarly!! Bo tam śpiewa Miranda Cosgrove (czyli Carly) i ona ma kilka piosenek np. Dancing Crazy, Bam (jest taki filmik na YouTube z tą piosenką i Nathalią Ramos!!) i Call me baby, tytuł podobny do piosenki Call me Maybe Calry Rae Jepsen :D
Mam nadzieję że zrozumiałaś ;D

Kaja ♥ pisze...

Carly Rae Jepsen*

SIBUNERS

Layout by
Tyler