Główna Sibuners Trójkąt Layout
poniedziałek, 8 kwietnia 2013
Hejka Sibuna !  Mam dobrą wiadomość : zostaję na blogu!!!!  Jest ;) . Kamień spadł mi z serca . Dzisiejsza notka jest głównie z wyrażaniem radości ale jest też kilka istotnych rzeczy . Notki nadal będą dodawane przezemnie codziennie , nic się nie zmienia . Jak już dowiedzieliście się w notce organizacyjnej niebawem zmieni się wygląd bloga a co się z tym wiąże pojawi sie czat dla naszej Sibuny ! Cieszycie się ? Mam nadzieję , że będziecie cierpliwi .
A więc mam dla Was zdjęcia z odcinka House of HeartBreak :

Szkoda mi troszkę Jerome'a a Wam ? 


Widać , że Joy na poważnie to traktowała , a Mara jeszcze się na nią obraziła . 

Fabian jako grzesznik . Czego jak czego , ale Fabiana w roli grzesznika się nie spodziewałam :/ 

Zapraszam do udziału w kolejnym , dzisiejszym konkursie . W co 2 notce będzie konkurs :P 


Zwyciężczyniami konkursu (quizu) są : 
Oliwia Żegleń
oraz Natalia (mininatka1) 
Proszę wyżej wymienione osoby o skontaktowanie się ze mną na email : lovesibuna@wp.pl w celu wyboru nagrody :D 

Co się dzieje , że nie głosujecie ? Kto ma odpaść ? Głosujcie !! 

Mam dla Was także małe 2 informacje : 
a) Nick oficjalnie potwierdził , że pierwszy polski odcinek TDA odbędzie się 6 maja . 
b) W jutrzejszym , wtorkowym BRAVO ukaże się plakat z Sibuną z 3 sezonu . Kupujecie ? Bo ja oczywiście tak !! 
Tak będzie wyglądał jutrzejszy numer : 

Do następnego / Karolina ;*










3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Nom jasne, że kupię Bravo :)
Co do wykreślanki to niech odpadnie Victor

Anonimowy pisze...

Mnie też żal Jerome'a :( Z wykreślanki niech odpadnie Victor xD Pozdrawiam ileancaribatasie.blogspot.com

Unknown pisze...

Niech odpadnie Victor, a mi starsznie szkoda Jerre'go :(

SIBUNERS

Layout by
Tyler