Główna Sibuners Trójkąt Layout
wtorek, 9 kwietnia 2013

                                                                               HEJ ...

Czekałam z tym do dzisiejszego dnia .. Bo właśnie dziś upłynął okres mojego 5-cio miesięcznego pisania na blogu.
Jeśli pamiętacie moją pierwszą notkę to wspomniałam w niej, że zostanę do czasu gdy Zuza znajdzie kogoś odpowiedniego na moje miejsce. Co prawda nie znam dziewczyn, ale notki są regularnie więc mogę w spokoju odejść. Dotrzymałam obietnicy ..

I tak ostatnio stałam się tu zbędna.
 Ale chciałam Wam wszystkim podziękować , nie żegnam się na zawsze, bo i tak będę tu często zaglądać, ale będę pisać już w komentarzach co najwyżej. Ale chcę abyście wiedzieli , że wszyscy bez wyjątków byliście wspaniali :)
Przez ten czas napisałam ponad 70 postów

Mam też kilka słów do Zuzy < nie musicie tego czytać >

Chcę Cię przeprosić, że odchodzę, mimo wszystko wiedziałaś kiedy odejdę. Życzę Ci owocnej współpracy oraz tego że ilovesibuna znów weszła na szczyt <próbowałam Ci w tym pomóc ale najwidoczniej nie potrafiłam >Tak czy siak życzę Ci wszystkiego co najlepsze :)





 Na poprawę humorku :

                                                                                 < KOCHAM ICH ;D >




 Trzymajcie się kochani .! Sibuna .!



Nat :)


8 komentarzy:

Clementine pisze...

a stworzysz nowego bloga?????

Sibuna pisze...

Szkoda,ze odchodzisz.JUIestem redaktorką i zawsze czytam twoje i zuzy notki.Zawsze Was podziwiałąm.Wiele na tym blogu wspólnie zrobiliście.Życzę również powodzenia:/

νισℓα.✞ pisze...

@Gaduła : Nie zamierzam stwarzać nowego. Jakbym nie miała powodu wcale nie odeszłabym z ils, na prawdę lubiłam tu pisać

Nat

Livi ♥ pisze...

Ty nie możesz odejść ! Przecież to mnie tak zrani ! Kochałam tego bloga, kiedy z Zuzą byłyście same i teraz też go kocham, a to nigdy się nie zmieni, ale to już nie będzie to samo be cb !!! :'(

~ Patricia ♥

Anonimowy pisze...

Proszę nie twoje posty były wspaniałe /HoA.PL

νισℓα.✞ pisze...

@Patricia : Nawet nie wiesz , jaką radość mi sprawiłaś pisząc to .. Dziękuję Ci za tak miłe słowa ;*

Nat

Livi ♥ pisze...

Będę za Tobą tęsknić :'(

~ Patricia ♥

Unknown pisze...

Błagam nie ;c

EMILKA

SIBUNERS

Layout by
Tyler