Główna Sibuners Trójkąt Layout
czwartek, 4 kwietnia 2013

Ello : 3 Właśnie ukazał się nowy odcinek HoA (KLIK). Fabian stał się grzesznikiem! Fajnie patrzy się na jego złowrogie minki ^ ^ Nie mogę doczekać się następnego odcinka. Ma bardzo interesujący tytuł "House of Heartbreak" (Dom złamanego serca). Coś mi się zdaję, że będzie chodzić o Jeroy... Niezbyt lubię tą parę, głównie ze względu, iż była trochę naciągana i... ich sposób zakochiwania się był bardzo podobny do Jary. Nawet mogliby być fajną parą, a jednak... zgapiony wątek i zakochanie się przez 4 odcinki... sorry, ale ja tego nie kupuję. Tasie odchodzi, więc pewnie dlatego nie będzie Jary. Jeśli 4 sezon by się nie odbył... to byłabym jeszcze bardziej zła, że ich rozdzielili. Bo spójrzcie: Jerome w życiu nie zakochałby się w żadnej innej dziewczynie, Mara (przepraszam - Lady Mara -,-) nigdy nie zachowywałaby się jak jakaś zołza. Joy i Jerome się nienawidzili, ale zupełnie inaczej niż w przypadku Peddie. Bo między Patt i Edziem czuć było... chemię ^ ^ A tamci... tak z braku laku. Dodali to tego to owego i wyszło Jeroy. Większość fanów niestety przeszła na ich stronę... a tej pary w ogóle nie powinno być. Zrobili ten wątek tak nierealnie, że... naprawdę to przekracza ludzkie pojęcie. A nawet jak Jerome zakochałby się w Joy to... nie przez 2 odcinki. To nie jest taki typ człowieka. Sorry, był. To całkiem inna postać, niż była wcześniej. Tak dla przypomnienia naszych 'tradycyjnych' par:





(Moy niestety się nie ziściło, jednak gdyby nie wyjazd Mick'a pewnie byliby razem)

Nie mogłam się powstrzymać ^ ^


Aleee ja kocham tą starą ekipę <3 Świetnie się rozumieli, bawili, dogadywali... Uwielbiałam drugi sezon, ale... ta atmosfera już niestety nie wróci. 3 sezon nie jest jakiś tragiczny, ale zdecydowanie, niektóre wątki nie powinny były w ogóle mieć miejsca. I tak na zakończenie filmik z kultowymi momentami z drugiego sezonu:


Good time ^ ^



2 komentarze:

Oluniia5 pisze...

zostałaś nominowana na moim blogu

Anonimowy pisze...

W 100% się zgadzam. Lubię Joy, lubię Jeroma, ale to Jeroy jakoś mi nie pasuje. Być może dlatego, że jestem fanką Jary. Fakt, między Peddie czuć chemie i na pewno będą jeszcze razem(tak przypuszczam xD). A co zrobili z Jarą? Pozdrawiam ileancaribatasie.blogspot.com

SIBUNERS

Layout by
Tyler