Główna Sibuners Trójkąt Layout
czwartek, 4 kwietnia 2013



                                                                                               Hej.

Czy tylko mnie to dziwi , że Joy która mężnie walczyła o uczucia Fabiana , która próbowała na wszelkie sposoby pozbyć się Niny, nagle jej się odwidziało.?
Dla mnie to jest chore. Producenci całkowicie rozwalili ten serial.

A co wy o tym myślicie.?







A tu gif , ze przedstawienie . Pocałunek na pewno " UDAWANY " :





Według mnie to jest nienormalne ;/

Nie zamierzam już oglądać HoA . < nie oglądam 3 sezonu z napisami , widzę co się dzieje jedynie po zdjęciach >

PS przepraszam, że nie piszę ale dziewczyny dodają praktycznie codziennie notki , więc nie ma po co pisać ;c




<
                                            < jak można tego słodziaka nie kochać.? *.* >  

 Nat.

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Zgadzam się. Jeroy mi nie pasuje, szczególnie, że Jerome przez dwa sezony był tylko za Marą, a teraz nagle Willow, Joy. Fabian jak zawsze słodki. Lubię tę postać i tego aktora :) Pozdrawiam ileancaribatasie.blogspot.com

Olivia pisze...

Joy i Jerome według mnie do siebie nie pasują

syrenka pisze...

A mi się nawet podoba, że Joy i Jerome... NO! Bo w sumie przynajmniej coś się dzieje a nie tylko 'lanie wody'. Nie uważam też, że ten pocałunek był udawany Według mnie był najbardziej prawdziwy. Ale to tylko moje zdanie. :]
Super notka i blog <3

νισℓα.✞ pisze...

@ZwykłaDziewczyna13 : Też nie uważam, że ten pocałunek był udawany. W poście dałam to w cudzysłów , to była ironia .;d

Nat :)

Anonimowy pisze...

No wreszcie napisałaś ! Tęskniłam już , jeszcze brakuje tylko Zuzanny .. Kocham waszej dwójki posty . Ilovesibuna się zmieniła, to już nie ten sam blog :( Już nic nie jest tak jak kiedyś . Jeśli będzie tak dłużej przestanę zaglądać (to nie żaden szantaż tylko moja opinia )

Anonim

SIBUNERS

Layout by
Tyler