Główna Sibuners Trójkąt Layout
piątek, 5 kwietnia 2013
                                                                          ... YEAH PIĄTEK .♥ A tak w ogóle to CZEŚĆ :)
Już raczej w tym tygodniu nie napiszę, bo w sobotę czeka mnie miła zabawa :).
Tak czy siak, mam dla was zdjęcia HoA z opisami od czapy <Pomysł mój , wykonanie Aśś >












______________________________________________
Myślę, że obrazki i opisy dość trafione :). Teraz kilka ode mnie , które sama robiłam , więc podpisałam je :




______________________________________________________

Wpadłam na pomysł aby co post dawać wam "Rady Dnia" od Mary xd. Będziecie mogli wybierać link od 1 do 6 <ale tylko jeden >. Zazwyczaj będę dodawała  po 3 rady , oczywiście jeśli zabawa wam się spodoba :)

A więc oto one :

=> Rada Pierwsza <=

=> Rada Druga <=

=> Rada Trzecia <=

=> Rada Czwarta >

=> Rada Piąta <=

=> Rada Szósta >


Którą wybraliście.? Piszcie w kom :)




                                                                       To tyle na mnie. 

                                                            Życzę miłego weekendu :)

                                                                                 Sibuna.!


Nat.

6 komentarzy:

syrenka pisze...

Super <3 No i oczywiście genialne pomysły ;*

Anonimowy pisze...

Świetna! Wybrałam 3! xD Pozdrawiam ileancaribatasie.blogspot.com

flammable. pisze...

Strasznie podoba mi się pomysł z radami. Wybrałam i akurat było to pomocne w mojej sytuacji ^.^

Mróz pisze...

Wybrałam 5 :D Akurat trafiona xd przypadek? ;> pomysł świetny, a obrazki zajeeefajne, oby tak dalej :D

νισℓα.✞ pisze...

Dziękuję wszystkim ;**

Nat :)

Anonimowy pisze...

Super rady!!! Rób je dalej ;)

SIBUNERS

Layout by
Tyler