Główna Sibuners Trójkąt Layout
środa, 22 maja 2013

Ello Sibuners <3 Przepraszam, że tak długo nie pisałam, ale nie było żadnych ciekawych tematów na notkę. Na szczęście dzisiaj na tumblr znalazłam parę interesujących gifów. Pochodziły one z teledysku Max'a Schneidera. Przypomnę tylko, że grał on w filmie "Rags" wraz z naszym serialowym Eddiem, Burkely'em. I chyba polubił 'anubisiory' bo do udziału w teledysku zaprosił Klarizę :)


Piosenka fajna, wpada w ucho. Klariza, jak zwykle mistrzowska gra aktorska. Ona i Eugene są najbardziej doświadczonymi w swojej branży. Osobiście czuje niechęć do Jeroy'a, więc za Joy zbytnio nie przepadam, ale Clayton uwielbiam! :) Wydaję mi się, że jeszcze nie raz zobaczymy kogoś z obsady w teledysku. Pamiętacie teledysk z Aną? Jeśli nie, to przypomnę:



Tutaj też świetnie c: Jestem pewna, iż nie jest to ostatni występ Any ^ ^ Szczerze mówiąc, najbardziej oczekuję jakiegoś teledysku z Eugene'm. Znając jego urodziwo urodziwą urodę, sam długo nie posiedzi ^ ^
O filmie, jak na razie, nic nie słychać. Chciałabym zobaczyć w nim Natt i Anę, bo bez nich Anubis stracił wszystkie swoje wdzięki. Trzeci sezon zbytnio mi się nie podobał, ze względu na zniszczenie tradycyjnych par, jednak przyznaję, że wątek z ceremonią był świetny. Ciekawe o czym będzie film... 

Lousia dodała też zdjęcia swoje i Alex'a z planu Wilcza Krew:

Bezpośredni odnośnik zrób obrazka

Hmm... Czy to oznacza, że serialowy Alfie będzie grał w serialu Louisy? A może tylko się wygłupiali? Nie mam zielonego pojęcia ^ ^

No... to tyle, nie ma nic więcej do opisania. Przepraszam, że rzadko dodaję notki, ale sami widzicie, iż nie ma o czym. Kiedy sytuacja się poprawi, zaczynam pracować na pełny etat ^ ^

Do napisania <3
Sapphire.




5 komentarzy:

Patrycja pisze...

Nie mam nickelodion bo mi usunęli xd
Nie wiem gdzie mogę obejrzeć Tajemnice Domu Anubisa :pp
hahahhahaha <3
Zapraszam : www.everyday-smart.blogspot.com

Anonimowy pisze...

Jest już dostępne zdjęcie z ekipą,z filmu "Wyzwanie Ra". I na tym zdjęciu są jakieś obce osoby,na niektórych blogach piszę że to nowa ekipa HoA,ale nie wiem czy to prawda :)
Zdjecia nie nie moge,nie wiem czemu? :P

Anonimowy pisze...

*nie mogę wkleić

Anonimowy pisze...

Tak, potwierdzony jest już film xD Premiera 14 czerwca o 17 :) Notka świetna!!! Podoba mi się ta piosenka. Pozdrawiam :) ileancaribatasie.blogspot.com

Anonimowy pisze...

Em.. blog ogólnie spoko ale zauważyłam kilka błędów . jak coś to nie był film "Rags" tylko "Wyśpiewać Marzenia " i nie pisze się "Jeroy'a" tylko "Jerome ' a " to na tyle ;>

SIBUNERS

Layout by
Tyler