Główna Sibuners Trójkąt Layout
wtorek, 21 maja 2013
Heej ;3 . W końcu znalazłam jakiś temat by napisać coś dla Was . Naprawdę za Wami tęskniłam ale ja naprawdę się staram . Teraz panuje taki okres na blogach o Hoa , że nie ma co pisać bo 3 sezon się skończył , nie ma spekulacji na temat 4 sezonu .
Mam dla Was taką propozycję : czy chcielibyście bym pisała dla Was scenariusze , opowiadania dopóki nie pojawią się informacje na temat 4 sezonu . Piszcie w komenatrzach - liczę na Waszą opinię .

W gazecie Fan Club jest teraz plakat z 3 sezonu TDA oraz naklejka z Eddie'em więc informuję .
Teraz mam dla Was filmik Bobby'ego Lockwooda(serialowy Mick) oraz jego znajomych . Bobby to ten chłopak z gitarą ;) .

Pewnie już widzieliście ten filmik ale zbierałam od dłuższego czasu materiały na notkę :D . 

Teraz jak obliczyć swoją liczbę niczym Amber Millington . Pamiętacie jak Amber korzystała z numerologi ? 
Dlatego właśnie daję Wam instrukcję jak wyliczyć swoją liczbę . 
1.Zapisz na kartce swoje imię , nazwisko , oraz datę urodzenia . Miesiąc słownie :D . 
Teraz róbcie jak na przykładzie:
Ana Mulvoy Ten 8 maj 1992  
1.Na samym początku imienia jest "A" . Więc liczymy ile razy "A" pojawia się w imieniu , nazwisku i dacie . (W tym przypadku wyjdzie 3 )
2.Drugą literą jest "N" więc liczymy ile razy w imieniu , nazwisku i dacie pojawia się tak literka . (W tym przypadku 2)
3.Następną litera jest ":A" ale liczyliśmy ją już więc ją pomijamy przechodzimy do literki ":M" . (Tu będzie 2 )
4.Kolejna to "U" . (1)
5.Kolejna "L" (1)
6.Następna to "V" (1)
7.Następna to "O" (1)
8.Później jest "Y" (1)
8.Kolejna to "T" (1)
9.Kolejna to "E" (1)
10.Kolejna to "J" (1)
 4.Gdy już to policzycie (po kolei od A do J) to przepisujecie te liczby . 
Wszystko musi być po kolei razem z datą !!!
A więc wyszło nam : 3221111111811992
5.Dodajemy po kolei te cyfry(pierwszą dodajemy do ostatniej i tak cały czas po kolei) 
3+2=5
2+9=11
2+9=11
1+1=2
1+1=2
1+8=9
1+1=2
1+1=2
6.Więc teraz wychodzi nam : 5111122922
7.Te liczby znowu dodajemy do siebie :
5+2=7
1+2=3
9+1=10
2+1=3
2+1=3

8.Więc teraz wychodzi nam : 731033
9.Te liczby znowu dodajemy do siebie:
7+3=10
3+3=6
1+0=1
10.Więc wychodzi nam : 1061
11.Więc znowu dodajemy do siebie :
1+1=2
6+1=7

2+7=9
Więc liczbą Any jest 9 . P.S. Jeśli wyjdzie ci "magiczna" liczba czyli 11,22,33 to nie dodawaj jej . 
Teraz ciekawostka:
W CV Jade Ramsey (serialowa Patricia) zostałą podana pewna informacja , że ma powstać film  z Jade na Nickelodeon.Najprawdopodobniej będzie to film o TDA co miał być w czerwcu . Film p.t. "Próba Ra" . 

Do następnego / Karolina



6 komentarzy:

Unknown pisze...

Super!
I wg mnie powinnaś pisać opowiadania podczas tego okresu kiedy nie ma o czym pisać...

Anonimowy pisze...

Notka świetna :) jestem za tym, abyś pisała opowiadania :) Pozdrawiam ileancaribatasie.blogspot.com

Livi ♥ pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Livi ♥ pisze...

Jak zwykle świetnie :* Jestem za, żebyś pisała własne scenariusze ♥

Buziaczki

~ Patricia

Anonimowy pisze...

Fajnie :* Chciałabym żebyś pisała scenariusze :)
PS. Moją magiczną liczbą jest 7
Szpileczka :*

Anonimowy pisze...

Moja liczba to 9 :D Zobaczę jakiemu chłopakowi wyjdzie 9 :D A co do opowiadań to jestem za ! :P

SIBUNERS

Layout by
Tyler