Główna Sibuners Trójkąt Layout
piątek, 28 czerwca 2013

 http://25.media.tumblr.com/tumblr_lk8ntvlJLB1qhod15o1_400.gif


   Hej Sibuners!

Nie sądziłam, że kiedykolwiek do tego dojdzie. Nawet nie pomyślałam sobie, że serial może odmienić moje życie. Dzięki House of Anubis poznałam wiele osób, których nigdy nie zapomnę. Zaznałam przyjaźni, takiej która trwa całe życie.

    Założyłam bloga. I zaczęłam tworzyć grafikę. To były najlepsze 3 lata z mojego życia. Trudno mi się to piszę. Nie mogę się skupić. Ale wiem, że nie mogę tego zakończyć ot tak. Byliście ze mną od początku. Niektórzy odeszli, niektórzy przyszli. Jednak wciąż jesteśmy rodziną.

    Mam nadzieję, że nie zapomnicie mnie i tych wszystkich redaktorek, które tu pisały.


    Sapphire, Natalia i Karolina.


    Dziękuję wam za współpracę. Przepraszam, że to już koniec, ale ten blog nie może już funkcjonować. Skoro jest koniec love-sibuny i wszystko-o-tda, musi być też koniec ilovesibuny. To dzięki dziewczynom wytrwałam. To my założyłyśmy Trójkąt Blogów. Albo razem, albo wcale.


Julia, Dominika, Kinga, Sylwia, Zuzanna. 
GKRJBD.



 
Dziękuję wam za wszystko.

  I na koniec. Jedno słowo, która na zawsze odmieniło nasze życia.   
  SIBUNA!

9 komentarzy:

Clementine pisze...

Sibuna!
Będę tęsknić, te wszystkie wspomnienie, ten niesamowity 1 i 2 sezon ..

Regina pisze...

Albo razem, albo wcale ;*
Zawsze będziemy wielką rodziną, Sibunersi! ;*
SIBUNA!

Unknown pisze...

Sibuna zawsze razem! Będę tęsknić :'(

MClarke ♥ pisze...

Sibuna!
Chciałabym zacząć to wszystko od początku, nie wiem, jak wy...

Anonimowy pisze...

"Jestem tego pewny ,
w głębi duszy o tym wiem ,
że gdzieś na szczycie góry,
wszyscy razem spotkamy się."

Mróz pisze...

Sibuna. ;(

Anonimowy pisze...

Sibuna!
Bede tęskniła. :(

karcia pisze...

Sibuna!To ja Karolina-jedna z autorek.Zapomniaam hasła do tamtgo konta dlatego piszę z innego.TDA to super serial ale to co zrobili z nim twórcy to masakra.Jest juz koniec TDA więc i nastał koniec ILS :(.Będe tęsknić :/.Było dużo dobrych chwil jak i tych gorszych ale mimo o i tak będę tęsknić.Bądźmy razem,Sibunerrs! Sibunaaa! :((((

Unknown pisze...

zapraszam na bloga grupowego dla fanów TDA, mozna stworzyć ucznia lub nauczyciela, wybrać dom, zajęcia dodatkowe, klase i pokój i tworzyć dalszą historie.
Link: http://bleblegrupowiec.blogspot.com/
zapraszam serdecznie by się zapisać

SIBUNERS

Layout by
Tyler