Główna Sibuners Trójkąt Layout
piątek, 14 czerwca 2013
Skąd się wziął?  Seriosly?  I WŁAŚNIE CAN `T.  Film jest prawdziwe gówno.

Seriosly?

Nie żyję. 

Jeśli chcecie obejrzeć film, kliknijcie TU.

Film ogólnie spoko (pod innym względem). Trudno uwierzyć, że to już koniec... Victor odszedł z domu Anubisa... Na tym momencie ryczałam jak bóbr.

Mam zryty humor na weekend. Spieprzone całe życie.

Nie wierzyłam. Myślałam, że to tylko głupie plotki, ale... Jedyne słuszne wyjście to iść się powiesić.

Przepraszam bardzo, ale cały czas wierzyłam w starą magię TdA, która okazała się być jedynie ulotną chwilą...

Sezon 3 podzielił fanów. Wcześniej, akcja rozgrywała się wokół 4 konkretnych par: Fabiny, Jary, Peddie oraz Amfie. Zawsze ktoś miał swoje pomysły (Palfie, Jamber), ale z nikim się o to nie kłócił, bo szanse na ich pojawienie były nikłe. Aż tu nagle wystartowały Mabiany, Jeroye itp. czyli te wyimaginowane dzieła fanów.

Sorry, ale PO JAKĄ CHOLERĘ JEROME CAŁE SEZONY UGANIAŁ SIĘ ZA MARĄ, FABIAN ZA NINĄ, A ALFIE ZA AMBER JEŚLI TO WSZYSTKO MIAŁO ZOSTAĆ ZNISZCZONE?

Bez urazy, ale serial zmienił się w, za przeproszeniem, prawdziwe gówno, bo zignorowano wszystkie jego dotychczasowe logiki. Na nich HD lecą powtórki 2 serii. Po prostu ryczę jak na nie patrze. Wszystko legło w gruzach.

Dzięki Bogu, że przynajmniej Peddie ocalało.

Nie wiem czemu poprzednia scenarzystka nie mogła napisać wszystkich odcinków 3 sezonu (jej było tylko 5). Ale to co się stało, zmasakrowało HoA. 


Żegnajcie... Na zawsze. Naszych ukochanych par nic już nie uratuję. 

Pamiętajmy tylko o tym, że to właśnie dzięki tej czwórce, tak bardzo kochaliśmy TdA (nie wspominając o zagadkach). Bardzo was proszę, nie zapominajcie o nich. Na przekór wszystkiemu co fałszywe.

Proszę.

Sapphire.





13 komentarzy:

maddie pisze...

Nie. To nie możliwe.
Ja w to po prostu nie wierzę. I nie chcę wierzyć.

Za nic nie obejrzę tego filmu! Chociaż nie wiem, może obejrzę, ale... jak oni mogli zniszczyć te cudowne pary? Po co tyle czasu zajmowali się nimi i tak nagle wyskoczyli z tymi 'szuperaśnymi Jeroyami i Mabiani'? To jest tragedia.
Obchodzę żałobę. Kto obchodzi ze mną?
No bo tak cudowny serial... cóż, zrobili z niego katastrofę. I po co? :c


Gdy patrzę na to zdjęcie, z tym 'jakże cudownym kissem Mabiana' to rzygać mi się chcę. Chwila, zaraz wracam!

Ok, już jestem. I zaraz mnie nie będzie na tym Świecie ; c Moje serce nie wytrzyma tego stresu. Autorzy tego filmu, do was to, zabiliście mnie.

cнosen tωo pisze...

Umarłam. ;__;
Niewiarygodne jak szybko zdążyli to tak wszystko sknoćić. -.-
Narazie nie oglądałam , ale po przeczytaniu tego , nie wiem czy powinnam. -.-
Wszystkie moje nadzieje wziązana z HoA przepadły.

Unknown pisze...

Tylko Peddie jeszcze nam zostało...

Anonimowy pisze...

Umaarłam!! Kiedy pogrzeb ?

:)) pisze...

To takie przykre ...
Ja mimo wszystko nie zapomnę starego Anubisa , nadal będę go kochać . Jestem Sibunerką i nic tego nie zmieni . Proud's Sibuners trzymajcie się .

Absailer pisze...

Normalnie ryczę jak dziecko, gdy ogl ten film! Gdzie jest stare HoA!?

Absailer pisze...

@Savanna Obchodzimy razem żałobę?

Mróz pisze...

Eh.. A było tak pięknie... :C

maddie pisze...

Heureux, cieszę się, że ktoś chce ze mną obchodzić załobę :c
Obchodzę żałobę z Heureux. Kto jeszcze?

Anonimowy pisze...

Zgadzam sie z kazdym twoim slowem

<3 Fabina, Jara, Peddie, Amfie FOREVER <3

Unknown pisze...

Strasznie mi przykro z tego co zrobili z tym serialem. Zniszczyli tych pare rzeczy dla których lubiliśmy ten serial. Jeroy?!Przecież oni do siebie wg nie pasują! Tem serial to teraz jedna wielka dziadownia żegnaj anubisie;-(

Anonimowy pisze...

Jestem zawiedziona!!!
3 sezon jest bezsensu... Jerom z Joy? Przecierz ona uganiala sie za Fabian'em. A Fabian? Z Marą?! On powinien byc z Niną!!!! Spapranie... Moim ulubiomym sezonem jest 1. Dlaczego? Bo wszystko rozkwitalo. A teraz? Jest to zwiedly kwaitek... Na zawsze zapamietam te pierwsze odcinki...
Powiem jedno...
SIBUNA!

Unknown pisze...

kocham te nowe pary są super

SIBUNERS

Layout by
Tyler