Główna Sibuners Trójkąt Layout
sobota, 26 stycznia 2013

Hey Sibuners!
Ależ ja jestem leniwa. Miałam tę notkę dodać wczoraj, ale mi się nie chciało. No i jak zwykle karty dodaję z opóźnieniem. Muszę sobie jakiś grafik zrobić. Dobra, przechodzę już do rzeczy. W dzisiejszej notce mam dla was Preview czwartkowego odcinka (świetna jakość), foto i nieszczęsne karty. Zapraszam do oglądania!

Preview:

Fotka:
Zakulisowa. :)

Karty:
ZAGINIONY SZKIC.
Zobacz co znalazłem w koszu. Amber traci swoją przewagę?
CIASTKO Z PRZEPOWIEDNIĄ.
Zaginione ciastko z przepowiednią! Jakiego typu wiadomość mogła być tam umieszczona?

Z ls. ;3

Dobra to tyle na dzisiejszą notkę. Sibuna! ♥

2 komentarze:

Olivia pisze...

Fabina <3

Anonimowy pisze...

Alex fajnie wyszła na zdjęciu xD Karty fajne :) Pozdrawiam ileancaribatasie.blogspot.com

SIBUNERS

Layout by
Tyler