Główna Sibuners Trójkąt Layout
poniedziałek, 28 stycznia 2013
Hej kochani :)




Do sieci wpłynęły kolejne sweetaśne zdjęcia Any .:





Mam dla was linki do odcinków z napisami po Polsku. Niestety nie tłumaczone przez trójkąt, bo z tego co mi wiadomo dziewczyną barkuje tłumaczy.

Odcinek 7

Ocinek 8



Mam też kilka zdjęć z odcinków.:







 


________________________________________________
Zebrało mi się trochę na wspomnienia.:

Trochę tesknie za tym wszystkim .. Ja chce znów drugi sezon.! Te wspaniałe zagadki i ta nasza choć czasem irytująca wybrana... Ale jak to się mówi , Nathalia została sławna i już miała w dupie 3 sezon, bo po co.? skoro już wszystko ma ..


___________________________________




Bossz Fabian, jaka mina ..

________________________________

I niech mi tu kurde ktoś powie że nie jest on świetnym aktorem to powystrzelam wszystkich.:


3 sezon:



Oraz 2 sezon.:



Kocham go normalnie za te miny >3
FOREVA FABIAN . :*



To tyle ode mnie.
Licze na komentarze.

Nat.

3 komentarze:

Olivia pisze...

Świetny post ;)
Fabian <3

Anonimowy pisze...

Uwielbiam miny Fabiana <3 ;-D

Mróz pisze...

wolę Jerome ;D albo Eddie'go :P

SIBUNERS

Layout by
Tyler