Główna Sibuners Trójkąt Layout
poniedziałek, 22 kwietnia 2013
 Hej  <3  .Jak już wiecie , 3 sezon się skończył , więc nastała dosyć długa przerwa w blogowaniu . Na szczęście udało mi się zebrać przez ten czas wystarczająco ciekawostek by zrobić o nich post .
Pierwszą wiadomością jest to , że Dom Anubisa wystawiony jest na sprzedaż . Mam nawet dla Was screena z ogłoszeniem więc wydaje się to być prawdopodobne . Nie udało się jeszcze nikomu ustalić , dlaczego chcą go sprzedać . Mi wydaje się , że nie będzie juz 4 sezonu ale nie jest to przez nikogo potwierdzone . Szkoda by było . No bo w końcu po co by go sprzedawali ? Inni czytelnicy twierdzą , że sprzedają go ponieważ 4 sezon ( jeśli wogóle powstanie ) będzie kręcony w innych miejscach . Nic nam nie pozostaje , tylko czekać do wakacji ( w wakacje dowiemy się , czy Nick zdecydował się emitować i kręcić 4 sezon ) .

2 informacją jest to , że jeśli powstanie 4 sezon to najprawdopodobniej zobaczymy w nim Davida Henrie . Szczerze , fajnie byłoby zobaczyć go w tej roli . Grał już przecież w Czarodziejach z Waverly Place oraz wielu innych produkcjach , pracował dla Disney Channel więc ma doświadczenie . A wy lubicie Davida ? Widzicie go w tej roli ? 

Teraz mam natomiast informacje zaczerpnięte z fanpage : " Tajemnice Domu Anubisa-baje.pl " . 
Pozwolili pod warunkiem , że napiszę  , że to od nich . Ma to też spory związek z 4 sezonem :
 1 . Gdyby miał być 4 sezon nie pojawiły by się : Alexandra Shipp ( KT ) ,  Ana Mulovoy Ten ( Amber ) , Tasie Lawrence ( Mara ) ,  Nathalia Ramos ( Nina ) , Eugene Simon ( Jerome ) . 

Nie są pewni co do Nathalii i Eugene . 

I jeszcze jedna ciekawostka z 3 sezonu :
Na końcu 3 sezonu ( odc.40 House of Heroes ) pojawił się Mick Campbell ( 1 i 2 sezon ) 
To zdjęcie także z fapage ;) . 
P.S. : Informuję , że notki ode mnie mogą pojawiać się nieco rzadziej ze względu na brak odcinków :p 

To dzisiaj na tyle , mam nadzieję , że spodoba się .  
Do następnego / Karolina <3





7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Nie chcę już 4 sezonu .. To już nie będą te Tajemnice Domu Anubisa. Za dużo ważnych osób odeszło Nathalia (Ją jeszcze przebole) Ale brak Any w 3 sezonie .. :(

Sibuna pisze...

Miejmy nadzieję ,że nie odejdą i bedzie 4 sezon.Wogóle nie kumam Alexandry Shipp...przyszła tylko na 1 i to najkrószy sezon:/

Anonimowy pisze...

Ja mam nadzieję, że jednak nie odejdą, a Nathalia i Ana wrócą :) Co do Davida, to bardzo go lubię, to jeden z moich ulubionych aktorów. Chętnie bym go zobaczyła w nowej roli xD Pozdrawiam ileancaribatasie.blogspot.com

Livi ♥ pisze...

1. Tak, ja też słyszałam, że dom Anubisa będzie na sprzedaż i, że prawdopodobnie nie będzie 4 sezonu ( przez co mam deprechę 100 stopnia (z tymi stopniami to długaaa historia.
2.Uwielbiam go ! Ale nie jestem pewna czy bym chciała, żeby grał w TDA. Dla mnie super są te osoby, które już są :/
3. Nie tylko nie K.T.
4. Dlaczego Mick mógł się pojawić, a Nina nie?!
5. Szkoda , że będziesz rzadziej pisać :'(

Pozdrowionka i buziaczki śle
~ Patricia ♥

klaudusqa12345 pisze...

Szczerze to chcę aby był 4 sezon ale jakby mieli w innym domu kręcić to nie było by to samo. Co do Davida chyba raczej nie chciałabym go w serialu tak samo chyba Mirandy. Szkoda że tak dużo osób już nie chce grać. Tęsknię za obsadą drugiego sezonu (z Eddiem) Fajny blog. Może wpadniesz do mojego http://moje-opowiadania-tda.blogspot.com organizuje wieczorem mini konkurs zachęcam do wzięcia udziału

Anonimowy pisze...

Nina i Amber wracają . Mara niech się wynosi . A tak apropo to teraz jest petycja do podpisania na 4 sezon .

Anonimowy pisze...

mam nadziej ze sie odbedzie 4sezon. a co do davida to lubie go ale on tu nie pasuje wole ta obsade co byla...

SIBUNERS

Layout by
Tyler