Główna Sibuners Trójkąt Layout
poniedziałek, 15 kwietnia 2013
  Hejka  <3 . Co tam porabiacie w wiosenne popołudnie ? Ja niestety nudzę się ponieważ skończył się już 3 sezon TDA a co za tym stoi nie ma po co ślęczeć przy komputerze . Niedawno zostałam adminką na stronce na fb więc zapraszam serdecznie , dużo konkursów , ciekawostek , dedyków itp . Stronka niedawno wystartowała więc pomóżcie wzbić się choć na 100 lajków . Na tej stronce ja ( Patricia <3 ) będę informowała kiedy dodam nowy post na bloga .
Link do stronki : [KLIK]
" To squee or not to Squee " , jak się domyślacie są to słowa Willow . Wypowiedziała je , gdy dowiedziała się , że dostała rolę w przedstawieniu " Lost Love " .
Łapcie filmik z squee :



Co do konkursu to niestety Klaudia:) została zdyskwalifikowana :/ . Przykro mi , że tak się stało ale niestety istnieją zasady odpowiedzi na email . Mam nadzieję , że w przyszłości nie będzie tego typu przypadków .
Więc oficjalnie zwycięża po raz kolejny Oliwia Żegleń . Gratuluję ! Napisz w komentarzu lub na email :
 lovesibuna@wp.pl z kim chcesz kolaż ( może być kilka osób , para ) .

W wykreślance odpadł Rufus . Za najbardziej złego uważacie Frobishera . Ja też tak uważałam , ale po obejrzeniu odcinka House of Heroes zmieniłam zdanie . Zestarzał się , wywlókł z siebie Ammit i stał się dobry . Pożegnał się nawet ze swoją prawnuczką KT , więc robi wrażenie . Mam nadzieję , że będzie 4 sezon a wy ?


Postanowiłam zrobić także taki plebiscyt , głosowanie na ofermę roku . Był już plebiscyt na postać roku a teraz na ofermę roku ( męską ) . Głosujcie : 
a) Fabian Rutter
b) Eddie Miller
c) Alfie Lewis
d) Jerome Clark
e) Victor Rodenmaar
f) Eric Sweet
g) Robert Frobisher's-Smythe

Do nastepnego / Karolina ;*






5 komentarzy:

LittleMarley pisze...

Może obejrzyj sobie jakiś serial. Pretty Little Liars♥ Glee♥ ^^

Mróz pisze...

głosuje na f)Eric

niech będzie 4 sezon, tylko mniej pokręcony i bez 'kolejnej osoby z Ameryki'...
40odc house of Heroes - śiweentny, szczególnie fajnie wyglądali jak stali wszyscy razem pod koniec, przy tych fajerwerkach <333♥♥♥

Anonimowy pisze...

Głosuję na Victora xD Squee!!! Pozdrawiam ileancaribatasie.blogspot.com

Unknown pisze...

JA się pytam : CO SIĘ STAŁO Z ILS ?!
Ja strajkuje.
Chce aby było jak kiedyś.
Aby Zuzia z Natalią pisała !
Pisały o wiele częściej we dwie niż wy teraz we trzy !
Tamte notki miały to coś.
NIE mam już co czytać ;/

EMILKA.

karcia pisze...

Piszę z nie swojego konta.
Emilka Milka:Przykro mi.Ja staram się dodawać posty najczęściej jak potrAFIĘ.Jest środek roku szkolnego,oceny są ważne,do tego mam ważną prezentację multimedialną i pisze scenariusze na kółko teatralne.Piszę do tego jeszcze na 5 blogach.Na fb mam 2 strony,których niestety zaniedbywać nie mogę.Mam także palca w szynie,nie mogę pisać w szkole i wgl.Doceń to,ze się staram.Ja,przyjmuję krytykę i napewno postaram się zrezygnować z kilku innych rzeczy,by notki na ILS dodawać codziennie:).Pozdrawiam:/
P.S.:Na tym blogu zależy mi najbardziej.Nie zrezygnuję z niego napewno:)

SIBUNERS

Layout by
Tyler