Główna Sibuners Trójkąt Layout
sobota, 27 kwietnia 2013
Heej :3 . Sorka , że tak długo ale jak już mówiłam ciężko o jakiekolwiek inforamcje . Ale dzisiaj mam dla Was taką informację  , która zwali Was z nóg : D .
Mianowicie :
4 sezon (Albo Film) już na pewno ma być ! Jesteśmy tego pewni na 85 % !
 Między innymi dlatego , że na Tweecie Brada pojawiła się notka " Nina comming back ! Yeah ! New Secrets in HoA . Mobian Maybe ? Yes , Fabina Broke Up ! Now to the beach ! Mara are death ? "
Z tej notki możemy się dowiedzieć , że :
 - W 4 sezonie (Albo w filmie) Nina wróci do Domu Anubisa
- W 4 sezonie (Albo w filmie) będzie nowy sekret
 - W 4 sezonie (Albo w filmie) będzie para Mobian (Mara+Fabian)
- W 4 sezonie (Albo w filmie) Fabina zerwie
- W 4 sezonie (Albo w filmie) akcja będzie się dziać chociaż przez jakiś czas na plaży
 - W 4 sezonie (Albo w filmie) Mara umrze (Albo Mara  umarła i będzie , że jest zła )
Na tweeterze Thasie było :
 " Sibuna ! Or not...I'm Evil . I'm sorry @Brad_K @Jade_R @Ana_Mulvoy_Ten "
Z czego możemy się dowiedzieć że :
- Mara dołączy do Sibuny
- Będzie zła czy coś takiego ....
- W filmie (Albo w 4 sezonie) wystąpi Amber (Jest podpisane Ana_Mulvoy_Ten)
Cieszycie się ? Ja niezmiernie..Chociaż nie jest to na 100% potwierdzone :) .
Przepraszam za nieobecność , ale staram się cały czas napisać dla Was . Tymczasem zostało 11 dni do polskiej premiery TDA w Polsce !
Ogłoszenie :
Poszukuję chętnych osó do tłumaczenia (z tłumaczem) Het Huis Anubis lub Das Haus Anubis(do wyboru) . Poszukuję także osób , które mogłyby zmontować odcinek . Chętni zapraszam na email:lovesibuna@wp.pl lub zostawiać w komentarzu swoje emaile , gg to napewno napiszę ;)

Do następnego / Karolina

12 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Aaa.. umarłam i jestem w niebie ! *.*

Anonimowy pisze...

WTF?
Skąd to niby wzięłaś? Na żadnym twitterze tak nie pisze,wystarczy poszukać chyba,że są tweety KONT FIKCYJNYCH.


Na 85% to jest pewne,że kontynuacji HoA NIE BĘDZIE :P

Anonimowy pisze...

Super notka i piękny wygląd bloga :) Dawno tu nie byłam... xD

Zapraszam do siebie :P

Unknown pisze...

O BOŻE! Jeżeli to jest prawda to jestem taka szczęśliwa!!!!

MClarke ♥ pisze...

Nie sądzę, żeby Mara umarła. Scenarzyści nie uśmiercili by żadnego z charakterów (a przynajmniej tych pozytywnych), ponieważ każdy z nich ma dużą ilość fanów...
Ehh. Dla mnie to do niczego będzie ta cała kontynuacja... nie chce mi się patrzeć na Marę migdalącą się z Fabianem i Joy z Jeromem. Ma być Fabina i Jara, a przynajmniej Jabian i Marome! :c

Unknown pisze...

Super pierwszy raz pisze u cb komentarz i ja terz nazywam sie Karolina
Z kont ty to wszystko wiesz?

Livi ♥ pisze...

MClarke zgadzam się z tobą w zupełności !

~ Patricia xxx

Anonimowy pisze...

Do tłumaczenia niestety się nie przydam :(
Mam malutką uwagę, kolor czcionki jest chyba lekko za jasny, albo to ja mam zbyt jasny ekran na laptopie. Żeby przeczytać notkę musiałam cały tekst zaznaczyć i nieźle wysilić oczka, ale nie żałuję :)

+Informuję Cię, ponieważ widziałam, że obserwowałaś mojego bloga, o jego przeniesieniu na nowy adres:
escape-to-my-dreams.blogspot.com

νισℓα.✞ pisze...

Dzięki za informacje Kira ;) Chętnie znowu bd go obserwować ;)

Nat.

Anonimowy pisze...

Remагkable! Its геаlly amаzіng ρiece of
ωгiting, I havе got muсh cleaг iԁеa regаrԁing
from this articlе.

Ηегe is my ωeb blog - hcg ultra diet drops reviews

Natalia :) pisze...

Dodawajcie nowe posty! Proszę :)

Anonimowy pisze...

to jest Mabian a nie Mobian, ponieważ nie ma litery "o" ani w imieniu Mary ani Fabiana.

SIBUNERS

Layout by
Tyler