Główna Sibuners Trójkąt Layout
piątek, 12 kwietnia 2013
Hejka , Sibuna :) . Właśnie stwierdziłam , że odcinek House of Heroes jest moim najlepszym odcinkiem tda :) . Frobisher jako starzec , brak grzeszników , pary się schodzą :) . Nawet Mara i Fabian coś do siebie poczuli... :D
Jeszcze te fajerwerki . Szkoda też , że nie ma Ambs i Niny . Mogliby zrobić , że nagle wśród fajerwerków pojawia się Nina .
Heh ;* .












Sorka , za dziwne fragmenty screenów ale mam rękę w szynie wiec nie mogę pozwolić sobie na estetykę ;( 
DO 2 ETAPU PRZECHODZĄ :
OLIWIA ŻEGLEŃ I KLAUDIA :)
pytanie do 2 etapu :
Następczyni Trudy , flirtowała z Victorem , miała pokój na strychu ?
Odpowiadają tylko osoby , które przeszły do 2 etapu .
Odpowiedzi na email : lovesibuna@wp.pl
Powodzenia !!

TERAZ DEDYKACJA , GIF DLA NAOMI :

Z wykreślanki odpadła Denby . Głosujcie dalej , decydujące głosy :) 

Do następnego / Karolina ;*

8 komentarzy:

Livi ♥ pisze...

Odpada Rufus, bo Frombie-Zombie mnie przeraża :/

~ Patricia ♥

Anonimowy pisze...

Tak, zgadzam się. Też jestem za Rufusem xD Bardzo dziękuję za gif :) Odcinek bardzo mi się podobał xD Pozdrawiam ileancaribatasie.blogspot.com

Klaudia:) pisze...

czy chodzi o to kto jest tą osobą?
jeśli tak to Vera

Sibuna pisze...

Klaudia zostajesz zdyskwalifikowana!!Prosiłam by odpowiedzi przesyłąć na email!!!

Anonimowy pisze...

Weź nie bulwersuj się tak.
Źle przeczytała zdarza się ~ nie trzeba tak reagować od razu .

Nat. < zapomniałam hasła na bloggera i teraz jestem anonimowa >

Unknown pisze...

Fabian i Mara. A FUUUUUUUUUUUUUUUUUJ.!

Coś ochydnego ;c

Sibuna pisze...

Tak Nat.Ale to już 2 raz.Nie jestem zbulwersowana tylko istnieją zasady:)

νισℓα.✞ pisze...

Tak czy siak nie trzeba tak się unosić bo wykrzykniki skończą Ci się na klawiaturze :)
Piszę to tylko dla tego że przez to możesz zniechęcić czytelników.
Zawsze można zwrócić uwagę spokojnie :)

Nat.

SIBUNERS

Layout by
Tyler